Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Smått men gott

Av AH - 2 januari 2010 19:28

     

Detta är världens minsta vardagsrum. Det är dessutom mitt och Kärlekens sovrum. Fondtapeten är ännu inte på plats, det tar sin lilla tid. Den är jättefin! Jag trivs här, i mitt microrum, i mitt compactliving hus.


 

  Och så har vi Lillebror. Lilla bråkstaken. Liten som blir stor. Världen därutanför är inte riktigt längre densamma, lilla fågel. Du upptäcker det för var dag som går. Saker och ting förändras ju äldre du blir. The magical golden days dunstar bort likt daggen en solig morgon. Allt är bra, allt är som det ska.

//AH

 
 
saynoo

saynoo

2 januari 2010 19:40

Ha en super kväll:)

http://hollywoodnews11.blogspot.com

 
Nettis

Nettis

2 januari 2010 22:26

Sååå jäkla snyggt det har blivit!!! Jag älskar compact living :) ! Ombonat, mysigt och tryggt :) !
Stor kram till dig, och tack för din jätte fina kommentar ♥ . Jag önskar dig oxå ett riktigt fint 2010.

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

2 januari 2010 23:17

Mysigt det ser ut!
Som gjort för myskvällar, och vad mer behöver man? Inte så mycket.
=)

http://nillalivet.blogspot.com

 
Dreamsalive

Dreamsalive

3 januari 2010 17:34

Det ser väldigt fint ut, även om det är litet.

Och lillebror ser inte så liten ut...

http://dreamsalive.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

4 januari 2010 08:43

Jättefint ju! Litet spelar ingen roll. Huvudsaken är ju att det känns som hemma! =)

Ja, det är inte lätt att inse att livet förändras för varje dag. När man är liten så gillar man oftast inte förändringar...

Kram till er alla!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Stort och smått

Stort och smått

6 januari 2010 15:21

Vilket mysigt vardagsrum! Snyggt och med härliga färger - hemtrevligt!
Kram

http://stortosmatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AH - 10 mars 2010 18:11

Okej gott folk. På grund av att det inte riktigt fungerar att blogga från min iphone här på bloggagratis så kryper jag tillbaka till wordpress. En app i iphonen gör det möjligt att blogga som vanligt i wordpress och inte här, liksom. Häng med om...

Av AH - 5 mars 2010 16:09


  Jag är så löjligt, barnsligt glad. Min Iphone har kommit. Jag älskar tekniska prylar. Jag, sprungen ur universums hjärta, jag, som predikar kärlekens värde och som så ofta lägger mina varma healing händer på någon med värkande axlar, eller kanske ...

Av AH - 28 februari 2010 19:09

Vi skulle ha en fixardag idag. Då slog febern till. Kärleken är dålig och då sprack det!   Det blev slappardag istället! Jag lyssnar på "The postcard killers" av Lisa Marklund och en till, skitbra faktiskt. Inte i Twilights kaliber men jag kan in...

Av AH - 21 februari 2010 22:51

Min älskling ligger helt utslagen i soffan. Jag ser honom härifrån dataplatsen. Han ser inte att jag iaktar honom i smyg. Avslappnad, nästintill i sömn ligger han där, min historia, min framtid.   Idag har jag inte varit en lätt fru. Hormonerna h...

Av AH - 20 februari 2010 20:33

Ensamhetens sötma lockar sin flärd.   Smeker min kind och lurar mig bort.   Den tjocka dimman ropar mitt namn och för mig vidare.   Jag vänder mig bort och ser dig försvinna.   Du tynar bort, utraderad, om du ens någonsin fanns.   ...

Presentation


Detta är mitt krypin, kanske min oas i ett rådande kaos eller kanske ett vilande kaos? Mina tankar, mina ord, mitt krypin...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Längtar!

Senaste inläggen

Bloggar jag rekomenderar

Arkiv

Bloggping

bloggping

Sök i bloggen

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards