Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Min Svägerska

Av AH - 17 januari 2010 17:32

Det finns en svägerska i mitt liv. En svägerska som en sommar blev min vän. Idag har hon pratat bort mina demoner. Hon har pratat bort Herr Ångest och jag är inte riktigt säker att hon förstod hur livsviktigt detta samtal var för mig. Nästa gång jag ser henne ska jag krama henne hårt och utan ord. Då kommer hon förstå hur mycket hon betyder för mig.

//AH

 
 
Stort och smått

Stort och smått

17 januari 2010 18:00

Vad skönt att ha en sådan person att prata med, och som kan hjälpa så bra!

http://stortosmatt.blogspot.com

 
nilla

nilla

17 januari 2010 18:11

=)

http://nillalivet.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

17 januari 2010 22:51

Det är skönt att få prata av sig funderingar och grubblerier...

Varm kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
M.

M.

17 januari 2010 23:21

Vad skönt att du hade henne nu! Glad att du känner dig friare :)

http://frus.bloggplatsen.se

 
Nini

Nini

18 januari 2010 18:06

Underbart att ha sådana människor kring sig!

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AH - 10 mars 2010 18:11

Okej gott folk. På grund av att det inte riktigt fungerar att blogga från min iphone här på bloggagratis så kryper jag tillbaka till wordpress. En app i iphonen gör det möjligt att blogga som vanligt i wordpress och inte här, liksom. Häng med om...

Av AH - 5 mars 2010 16:09


  Jag är så löjligt, barnsligt glad. Min Iphone har kommit. Jag älskar tekniska prylar. Jag, sprungen ur universums hjärta, jag, som predikar kärlekens värde och som så ofta lägger mina varma healing händer på någon med värkande axlar, eller kanske ...

Av AH - 28 februari 2010 19:09

Vi skulle ha en fixardag idag. Då slog febern till. Kärleken är dålig och då sprack det!   Det blev slappardag istället! Jag lyssnar på "The postcard killers" av Lisa Marklund och en till, skitbra faktiskt. Inte i Twilights kaliber men jag kan in...

Av AH - 21 februari 2010 22:51

Min älskling ligger helt utslagen i soffan. Jag ser honom härifrån dataplatsen. Han ser inte att jag iaktar honom i smyg. Avslappnad, nästintill i sömn ligger han där, min historia, min framtid.   Idag har jag inte varit en lätt fru. Hormonerna h...

Av AH - 20 februari 2010 20:33

Ensamhetens sötma lockar sin flärd.   Smeker min kind och lurar mig bort.   Den tjocka dimman ropar mitt namn och för mig vidare.   Jag vänder mig bort och ser dig försvinna.   Du tynar bort, utraderad, om du ens någonsin fanns.   ...

Presentation


Detta är mitt krypin, kanske min oas i ett rådande kaos eller kanske ett vilande kaos? Mina tankar, mina ord, mitt krypin...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Längtar!

Senaste inläggen

Bloggar jag rekomenderar

Arkiv

Bloggping

bloggping

Sök i bloggen

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards