Alla inlägg under mars 2010

Av AH - 10 mars 2010 18:11

Okej gott folk. På grund av att det inte riktigt fungerar att blogga från min iphone här på bloggagratis så kryper jag tillbaka till wordpress. En app i iphonen gör det möjligt att blogga som vanligt i wordpress och inte här, liksom.


Häng med om ni vill:


http://nordicangel.wordpress.com/


//AH

Av AH - 5 mars 2010 16:09

  Jag är så löjligt, barnsligt glad. Min Iphone har kommit. Jag älskar tekniska prylar. Jag, sprungen ur universums hjärta, jag, som predikar kärlekens värde och som så ofta lägger mina varma healing händer på någon med värkande axlar, eller kanske ett trasigt hjärta, finner ett sådant utomordentligt NÖJE i små serieproducerade, kommersielt upphöjda plåtsaker med nätverk. (Lång mening)


Well, det är JAG och jag lever i den tidsåldern. Lever och verkar här och vilar, ja, ni läser rätt, jag vilar i det som tvåtusentalet för med sig. Galet, ja kanske men ärligt och sant.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är mitt krypin, kanske min oas i ett rådande kaos eller kanske ett vilande kaos? Mina tankar, mina ord, mitt krypin...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Längtar!

Senaste inläggen

Bloggar jag rekomenderar

Arkiv

Bloggping

bloggping

Sök i bloggen

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards